Followers

Sunday, November 6, 2016

Croatian -- Vi ste slobodni! od Anakhanda Shaka Mushaba 31. listopada 2016.



Vi ste slobodni!

od Anakhanda Shaka Mushaba
31. listopada 2016.

Porda

Da je čovječanstvo prešlo dug put je nedovoljan navod! Međutim, vi ste na mjestu koje vas vodi u sljedeći milenij promjene i napretka izvan vaše najluđe mašte!

Pozdrav svima, ja sam Porda (Papa Force) i došao sam k vama danas da podijelim neke vijesti s vama! Vi od čovječanstva čiji sam ja dio, napokon ste došli do mjesta gdje ćete biti u mogućnosti odlučiti svoju budućnost, bez ikakvog utjecaja negativnosti i kontrole koja je nekad mučila vaš život. Oni koji vrše manipuliranje i kontrolu nad čovječanstvom već tisućama godina konačno su upoznali svoj kraj. Ja razumijem da je vrlo teško zamisliti svijet koji je bez korupcije, bez ratova, smrti i besmislenog nasilja. Zamislite svijet u kojem ste vi kralj a vi kraljica! Vi ste gospodar svog vlastitog života i puta.


Vi se krećete u viši razvitak života svakog trenutka svakog dana, i sve više i više nekad uspavanog čovječanstva se budi u rekordnom broju. Čuli ste za izraz "Uspavani div se probudio". To je točno ono što se dogodilo. Div u vama koji je spavao toliko dugo pod vlašću i ugnjetavanjem mračnog negativnog vodstva u vašem svijetu probudio se na svjetlo dana. To svjetlo dana je svjetlo istine. Vi ste nerazdvojivi od svog prirodnog prava stečenog rođenjem s pravom na istinu, da živite istinu, da budete istina. To je dio onoga tko i što ste! Vi ste divovi, moja draga ljudska obitelji. Vi ste moćniji nego što ste ikad mogli zamisliti. Sada je vrijeme za sve vas, za svakog čovjeka na Zemlji koji ima bilo kakvu svijest o svjetlu istine o nepravdi koja je pritiskala vaše društvo, da sada čvrsto stojite u svojoj istini, u svom znanju. Jasno i glasno viknite na vrhu svijeta jednim snažnim glasom:

"JA SAM SLOBODAN! Napokon sam slobodan, napokon sam slobodan i hvala Bogu u meni da sam napokon slobodan!!!"

Ono što će se dogoditi, a taj proces se odvija u vašem svijetu, u našem svijetu, nije ništa manje nevjerojatno! To je ono što ste vi, mi iz čovječanstva, stvorili i dovodimo u postojanje upravo pred oči svijeta. Vi ćete imati novo vodstvo u vašem svijetu vlada. Ovo novo vodstvo ima jednu odgovornost, a to je "da služi volji naroda!"



Više vam se neće diktirati i kontrolirati vaš život. Dobit ćete svoju obitelj natrag. Ono što hoću reći je da zbog kontrole društva, oduzeta vam je obiteljska struktura. To je razorilo dom stavljajući supruga protiv žene, djecu protiv roditelja. Roditelji su izgubili pravo, čast i privilegiju da budu roditelji i da vole i njeguju svoju djecu kao što je bilo kod njihovih roditelja. Roditelji su podizali djecu od početka života na Zemlji. Zašto odjednom su tu zakoni koji vam kažu kako podizati svoju djecu i što možete ili ne možete učiniti? To je manipulacija da bi se rastrgalo tkivo društva kroz nepravedne zakone i pogrešno obrazovanje djece. Oni znaju da ako kontroliraju djecu, kontroliraju i budućnost. Međutim, to više nije tako! Sjećate li se kada ste večerali zajedno kao obitelj na kraju dana? Imali ste kvalitetno obiteljsko vrijeme, a obitelj je bila povezana i jaka. Sada roditelji i djeca jedva imaju vremena da čak i međusobno razgovaraju. Međutim, sve to je u vrtlogu promjena. Moramo dobiti natrag da njegujemo svoju djecu od vremena kada su još u materici. 

Vaši nepravedni kontrolori u svakom području društva se uklanjaju. Vi imate novu vladu već postavljenu i na mjestu koja jednostavno čeka da se odigra završni događaj tako da se i sama može predstaviti narodu. To je u cijelom svijetu, gdje će se to dogoditi. Spremni ste sada bilo koji dan, i ja doista mislim bilo koji dan sada, spremni ste zakoračiti u doba prosperiteta i mira! Najave su spremne da se dogode koje će objaviti novu vladu, novi način na koji će društvo funkcionirati. Mnogi, gotovo svaki zakon u knjigama biti će izbrisan. Ukidanje nepravednog korumpiranog IRS-a i Federal Reserve Bank spremno je da se pokrene u trenutku najave. To je već tu, ali neće biti službeno sve dok se najava ne bude mogla napraviti, a to će biti vrlo brzo.

Ja želim da moja ljudska obitelj zna da niste zaboravljeni. Da, to je trajalo puno više nego što se prvotno očekivalo kada je cijeli plan zemaljske dualnosti bio sastavljen kada je narodu Maldeka obećao Mushaba narod da im daje još jednu priliku da evoluira neometan utjecajem i kontrolom drakonske rase.

Vrijeme na Zemlji za potomke drakonske rase, koje možete nazivati Iluminati, ili kabala, ili crno plemstvo, ili bilo koje ime koristite: njihovo vrijeme je došlo do samog kraja. Čovječanstvo, vi ste slobodniji nego što ste svjesni. Vaši životi su na pragu promjene s 1¾ vaših nogu u vratima, a posljednja¼ prolazi prag dok mi govorimo! Drugim riječima, vi ste stigli! Vi ćete živjeti u vremenu u kojem će tehnologija učiniti život lakšim i ugodnijim. Vi ćete biti u stanju liječiti i iskorijeniti bilo koju i sve bolesti, a također i regenerirati svoje tijelo do mladenačkog i držati tu mladost koliko god želite. Nećete morati umrijeti da bi došli do neba, vi jednostavno možete rastjeloviti svoje tijelo u energije i tamo ste!

Vi ste sada dio galaktičkog društva, i vi ćete sresti mnoge iz svoje galaktičke obitelji koji će doći da pomognu čovječanstvu u njegovim završnim fazama evolucije. Istina o povijesti Zemlje će biti iznesena. Sve će se promijeniti za dobrobit svakog na Zemlji, a to uključuje vašu prirodu, životinjsko i vodeno carstvo i sve ono što je sadržano u oceanima i morima!

Zamislite da imate priliku učiniti više da počnete živjeti svoj život ispočetka! To je upravo ono što vam se događa. Vi uvijek kažete: "Kad bih mogao učiniti više toga, to bih učinio drugačije. Ili, da sam znao što sada znam, da sam mlađi napravio bih drugačije izbore." Pa sada možete! Na kraju, želio sam doći danas samo da vam dam malo ohrabrenja da stvari nisu tako loše, ili izgubljene kako vam se može činiti. Ono što se događa iza scene nije ništa manje fantastično i vi ćete biti primaoci te akcije bilo kog dana. Vjerujte da je sve božanski odrađeno za vaše sveukupno dobro. Vi ste gospodar svog života i nitko drugi. Uvijek imajte to na umu i živite to!

Volim vas sve na način da nijedna riječ to ne može objasniti!

Ja sam Porda - Papa Mushaba

Izvor: Tree of the Golden Light


Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN