Followers

Wednesday, November 25, 2015

Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #39 ~ Zemlja, naša sveta zemljaod Sanande



Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #39 ~
Zemlja, naša sveta zemljaod Sanande
 Sananda:
 Kakvo fascinantno vrijeme je ovo. Ovdje u višim dimenzijama, mi radimo punim kapacitetom, izvodeći svaki okret što napravite, kao dobro uvježbana odbojkaška momčad: Vi servirate, drugi pokušavaju kontrolirati loptu, ali kad oni izvedu volej, mi skočimo i protegnemo se da zadržimo loptu u igri sve dok ne postignemo rezultat i slavimo zajedno. To je energična igra natrag i naprijed, s mračnima koji pokušavaju svaki prljavi trik koji su razvili tijekom prošlih stoljeća, dok mi igramo s dobrom voljom, inteligencijom i kooperativnom energijom koja daleko nadmašuje što god oni mogu sakupiti. Ipak, potrebno je odigrati ove posljednje faze mračnih dobi na Zemlji, iz više razloga.

Najvažniji razlog je dokumentiranje svakog poteza, svakog kontra-poteza i svake opake akcije na strani mračnih je da se ima kompletna evidencija završnih trenutaka ove tranzicije, i da bi se mogle širiti informacije s drugima u eonima koji dolaze. Kao što je George Santayana tako veličanstveno izjavio: "Oni koji se ne mogu sjetiti prošlosti osuđeni su da je ponavljaju:" Naša je odgovornost, kao galaktičkih bića koja rade na rubovima kreacije, da stvaramo nove svjetove i nove načine rješavanja drevnih pitanja dobra i zla, da razmišljamo duboko i iskreno o našim filozofijama, našim akcijama i o našoj povijesti.
Vidite, naše evidentiranje povijesti u višim dimenzijama je daleko točnije i potpunije od svega što ste znali na površini Zemlje, gdje su povijest pisali oni koji su pobjeđivali u ratovima. Vi nemate knjige ili medijske resurse na raspolaganju koji vam pričaju istinitu priču o korijenima zemaljskog čovječanstva kao i o načinu na koji su mračni bili u mogućnosti da se infiltriraju i na kraju preuzmu kontrolu nad zemaljskom civilizacijom u razvoju u ovom razdoblju, o ulozi koju smo svi mi igrali u ovoj evoluciji, i odluci da se pridružimo ovom sveopćem naporu kako bi se naša draga Terra vratila natrag iz dubina opasnosti i razaranja.

Reći ću vam sada da smo, moja draga Kathryn i ja, vjerovali da je naš život kao Isus i Marija Magdalena trebao biti prekretnica, podižuća energija koja će označiti energetski pomak koji će započeti Novo zlatno doba. Svi iz Društva Neba vjerovali su da će ovaj projekt doista osigurati točku preokreta. Taj projekt je uključio sve Majstore s kojima ste upoznati, kao i mnoge od vas koji čitate ovu poruku. Vi se počinjete sjećati uloge koju ste igrali u dovođenju svjetla zajednicama svetih zemalja. To se zvala Sveta zemlja zbog velikog priljeva svjetla kojeg smo zajedno donijeli, svi mi, u to vrijeme. Nažalost, nismo bili u mogućnosti dostići vrhunac zbog istovremenog priljeva mračnih osvajača koji su preradili priču o našim životima tijekom tog vremena. Mi je sada ponovno pišemo da vratimo trijumf svjetla i ljubavi koji smo tada započeli.
 Mi smo vam govorili o mentorima koji će doći i podučavati vas o istinama vaših korijena i mnogih vaših života na Zemlji, o fascinantnoj priči o vašoj galaksiji, vašem sunčevom sustavu, i vašem voljenom plavom planetu. Dok se brzo krećete prema vremenu kada će slijetanje naše galaktičke braće i sestara postati moguće, mi smo tu da započnemo taj proces, dajući vam dijelove slagalice, nadgrađujući ono što ste naučili, i pomažući vam da otvorite svoju svijest za veliko prosvjetljenje koje će doći.
 Ne bi bilo moguće napraviti ovu tranziciju mnogo brže u ovom razdoblju, jer je cijela struktura na Zemlji trebala biti obnovljena, kako bi se izbjegao kaos i bolni poremećaji za stanovništvo, koje nije svjesno velikog pomaka koji se događa oko njih. Svi vi ste osjetili uzdižuće energije koje nam šalju Majka i Otac Bog, ipak, zar ne? To pomaže svima da ostvare svoju svijest, da počnu razmišljati drugačije o apsolutno svemu što ste znali, s novim ekspanzivnim prihvaćanjem. Ništa nije onako kao što ste vjerovali; ništa neće ostati od strukture na koju ste navikli. Sve raste, širi se i postaje svjetlije, kao procvat velikog cvijeta života koji je bio namijenjen da oblikuje vaše iskustvo kao sazrijevajuće galaktičke rase.
 Vi, naša lijepa obitelji svjetlosti, bili ste otkucaj srca, energija i namjera puna ljubavi koja nas nosi naprijed u Novo zlatno doba. U vašim ljudskim tijelima i u vašim višim dimenzionalnim sebstvima, vi se ujedinjujete s nama, budeći se s nama u svakoj dimenziji da dovedemo do veličanstvenog plana koji smo zamislili tako iskreno tisućama godina. Da, mi ćemo pobijediti.
 Razmislite o tome, braćo i sestre. Mi ćemo pobijediti! Mi ćemo trijumfirati kroz suosjećanje, ne kroz bitku. Mi ćemo pobijediti snagom naše ljubavi, a ne ubijanjem naših protivnika, kao što bi oni ubili nas.
 Mi ćemo ponovno početi s ljubavlju na našoj strani, u duhu i obliku naše Majke i Oca Boga. To je naše vrijeme, naš život, naša predanost i naša ljubav koja će stvoriti novi "vrtlog", kao što je Otac Bog to nazvao (vidi link ispod). Mi ćemo ostaviti za sobom misli i osjećanja na patnje, i mi ćemo prevladati voljom našeg Bog-sebstva i vatrom naše vlastite individualne životne snage, pridružene s voljom i svetom životnom snagom svih. Mi ćemo prevladati teško vrijeme koje smo živjeli zajedno, da konačno zakoračimo u svjetlo našeg velikog Središnjeg Sunca, naše Majke i Oca Boga. Oni su sada spremni prihvatiti svaku dušu, svakoga, bez obzira koliko bi mogli biti daleko, da konačno budu obnovljeni u obitelji ljubavi koja je naš pravi dom.
 Sada je na nama da ostvarimo svoja srca, da ostavimo za sobom žalac i mržnju prošlih ozljeda, da hodamo zajedno ruku pod ruku u svjetlo koje sami stvaramo, u radosti našeg druženja i ljubavi. Mi stvaramo naš svijet, ljubljena braćo i sestre. Stvorimo najveličanstveniji i pobjednički svijet koji možemo zamisliti.
Ja sam ovdje s vama u ljubavi, i posvećenosti našoj viziji novog života.
 Ja sam vaš Sananda.
Live BlogTalk Show 11/18/15 :
"Hear Ye, Hear Ye - AAMichael, St. Germain, Ashtar, Sananda, TL, Father God!"
Prepisala Dr. Kathryn E. May, 22. studenog 2015 

Preveo: Alfred Muck - Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN