Followers

Sunday, July 26, 2015

Hrvatski -- Sananda: Autobiografija



Sananda: Autobiografija 

Revidirano 30. travnja 2015

Sananda/Isus

Prenijela: Kathryn E. May


Želio bih ispričati priču o mom životu kao Isusa. Ja sam Sananda Kumara. To je moje duhovno ime - ime moje duše. Kad sam došao na Zemlju, dobio sam ime Ješua ben Jozef (Josip), ali oni koji su me znali kad sam bio mlad zvali su me Emanuel.

Ispričati ću vam mnoge stvari koje se ne slažu s pričom o mom životu kako je rečeno u Bibliji. Neke od tih korekcija objavljene su u mojim Novim Pismima, koja je također prepisala za mene naš pouzdani pisar, Kathryn, koja je pristala da preuzme ove poruke i predstavi ih svijetu sve dok ne budem u mogućnosti doći k vama osobno, i mi ćemo ih proučavati zajedno. Neke od osnovnih informacija također se pojavilo u njenoj knjizi: "Tko treba svjetlo?" Međutim, sada ću završiti priču pišući svoju biografiju. 

Ja to činim ne zato što mi je stalo da li me ljudi znaju ili ne, nego zbog posljedica koje to predstavlja za moja učenja. Ja želim donijeti točnost i jasnoću o poruci koju želim prenijetu planetu Zemlji, i čini se da je sada dobar trenutak da se to učini.

Pokušati ću vam dati osnovne elemente mog života, a kratko ću se dotaknuti mojih temeljnih uvjerenja koja su daleko jednostavnija i dosljednija nego što bi biblijske priče željele da vjerujete. Došao sam da pričam o mojoj ljubavi prema Bogu, o čudima Božjeg stvaranja, i da podučavam da je ljubav ono što je doista važno u životu, ništa više. 

Rodila me je moja majka, Marija, u proljeće (ne 25. prosinca). Istina je da je bila mlada žena, i da joj je rekao Arhanđeo Gabriel da će dobiti dijete koje je poslano izravno od Boga. Energija Majke/Oca Stvoritelja bila je izvor za formiranje ljudskog tijela, koje je stvoreno u majčinoj utrobi, tako da je istina da tijelo dojenčeta nije bilo začeto na uobičajen način. Josip, koji je postao moj pravi otac djeteta koje je došlo ovdje, bio je dobar čovjek od velike vjere, i prihvatio je odgovornost za brigu o meni i djeci koja su trebala doći kasnije u našu blaženu obitelj. 

Nije istina da sam se rodio u jaslama, ili da su moji roditelji bili siromašni. Josip je bio prilično napredan poljoprivrednik, i bili smo okruženi užom obitelji i prijateljima. Živjeli smo udobno i dobili smo dobro obrazovanje. Imao sam brata, Jakova, i sestru, Martu. Kasnije, poslije nas je došao mlađi brat koga smo nazvali Simon. Također sam bio okružen bliskim rođacima, tetama i stričevima koji su nadgledali naš rast i blagostanje, a koji su uživali u našem društvu. Jedan od mojih najbližih prijatelja i školski drug bila je Marija Magdalena. Ona je bila ljubav mog života iz naših najranijih dana.

Sada, važno je da svi znate o formiranju mog identiteta, jer to će vam reći mnogo o ogromnoj ljubavi koju Bog osjeća za čovječanstvo, a to će vam dati uvid u djelovanje i planove Društva Neba.

Osoba i život koji ste znali kao Isus Krist bio je pažljivo planiran prije nego što se dogodio. On je bio namjerno dizajniran s predviđanjem da će takav život donijeti ogromnu promjenu i nadalo se i novo razumijevanje Božjih pravih načina. On je bio namijenjen za podizanje svijesti stanovništva planeta Zemlje, koje je zaglibilo u borbi protiv tame. Planet Zemlja je bio gotovo preplavljen valovima napada mračnih, koji su se inkarnirali opet i opet i monopolizirali moć i bogatstvo na planetu - kao što su nastavili raditi sve do ove prošle godine, kada su galaktička vijeća bila konačno u mogućnosti da dođu u pomoć čovječanstvu na izravniji način. 

U vrijeme kad sam došao, prije više od 2000 godina, bilo je s namjerom započinjanja procesa uzašašća koji je trebao uvesti u Novo Zlatno Doba. Znali smo da je to težak izazov, i željeli smo osigurati naš uspjeh stvaranjem situacije koja će pružiti najbolje šanse za uspjeh. Bilo je odlučeno da se ja inkarniram kao duša koja će se udružiti s bebom Ješua. Budući da se činio previše težak zadatak da bi ga jedna usamljena duša ostvarila, bilo je predloženo da stvorimo jači entitet udruživanjem snaga s drugom dušom, ili možda s dvije druge duše, koje bi se stopile zajedno da postanu jedna u životu.

To je bila kreacija koju smo dogovorili. Meni se trebao pridružiti u tijelu Ješue moj dragi brat i kolega starseed, onaj kojeg znate kao St. Germain, drevna duša iz Kumara loze poput mene. Tada nam se pridružio onaj koji vam je poznat kao El Morya, čiji identitet nije bio potpuno otkriven do danas. El Morya je zapravo moj dragi i pouzdani brat, koga zovete Ashtar. Osjećali smo se tako ugodno u našoj ljubavi i povjerenju jednog za drugog da smo uvjereni spoznajom da bez obzira što nam ovaj život može donijeti, da možemo njime upravljati zajedno. Ja bih bio "vodeća duša" i preuzeo bih odgovornost i bio bih imenjak osobe koja će postati poznata kao Isus. Bila mi je velika utjeha da znam da ću biti tako podržavan.

Naša nada je bila da ćemo donijeti svjetlo i ljubav svima. Također je bilo planirano da Marija Magdalena, koja je trebala biti moj cjeloživotni partner i supruga, bila bi inkarnacija moje duše blizanca. Naša velika ljubav i međusobna privlačnost kao duše blizanaca omogućila bi što je moguće jaču vezu i osigurala bi ravnotežu potrebnu da se stvori jednako snažan ženski partner. To je bilo važno Majci/Ocu Stvoritelju, u dogovoru s galaktičkim vijećima, da ženska energija bude potpuno zastupljena.

Majka/Otac Bog, naš voljeni Izvor i Stvoritelji, bili su intimno uključeni na svakom koraku puta. Oni su nadzirali ovaj projekt, koji je bio da se donese Kristova Svijest natrag njihovoj dragoj Majci Zemlji i njenom ispaćenom čovječanstvu. Dakle, vidite, ne postoje slučajnosti i nikakve nesreće u planiranju događaja koji su izabrani da se odvijaju na vašem planetu. Sve je pažljivo planirano, iako slobodna volja na terenu ne dopušta uvijek savršeno predvidivo izvršenje naših planova. U ovom slučaju, trebalo je više od 2000 godina da bi naš pažljivo postavljen plan došao do ostvarenja.

Moje djetinjstvo i obrazovanje bilo je sretno vrijeme, vrijeme pripreme i ekspanzije, jer sam se trebao naviknuti na iskustvo zajedničkog života u jednom tijelu s druge dvije inteligencije. Upadali smo u korak jedan drugome, kao što smo uvijek radili. Moje sjećanje na moje porijeklo nije u početku bilo završeno, ali mi je postalo jasnije dok sam rastao. Studirao sam i putovao, ali sam se uvijek vraćao svojoj obitelji i mojoj Mariji.

Osjećao sam toliku ljubav prema mojoj obitelji i mojoj voljenoj Mariji da je naša zajednička sudbina apsolutno jasna. Mi smo se vjenčali u radosnom slavlju u krilu naše obitelji u Nazaretu, i počeli naš zajednički život. Bili smo posvećeni obitelji i međusobno, i bili smo posvećeni dovođenju svjetla i istine u vaš svijet.

Marija me pratila na nekim mojim putovanjima u druge gradove, a naš dom je postao okupljalište za razgovore. Ja ne mislim da sam učitelj ili predavač. Jednostavno sam dijelio duboku ljubav koju sam osjećao za Boga i čovječanstvo. Znao sam za duboko poštovanje i naklonost naše Majke/Oca i Uzašlih Majstora koji su bili moji prijatelji i nastavnici u eonima prije mog putovanja kao Isus. Bio sam apsolutno siguran da predstavljanje Boga kao ljutog i kažnjavajućeg susca bilo je posve krivo. Također sam znao da nema pakla, nema vatre i sumpora i nema pravog Lucifera i Sotone. 

Želio sam donijeti poruku ljubavi i praštanja svima koje sam sreo, ali rano sam počeo osjećati intenzitet reakcije svakoga koji je bio blizu pozicije moći i utjecaja na druge. Otpor prema mojoj priči o ljubavi bio je jasan, uporan, i temeljio se na strahu od gubitka nečega što oni osjećaju da ne mogu pustiti. Ta negativnost nije bila ograničena vjerskim vođama moje vlastite vjere, koji nisu lako odustajali od njihove slike jednog ljutitog i osvetoljubivog Boga. Umjesto toga, otpor i negativnost koju sam susreo prelazi vjerske i filozofske granice, a ponekad dolazi iz neočekivanih izvora. 

Što sam više dijelio svoje poruke, počeo sam uviđati da sve više ljudi u bilo kojoj poziciji vlasti ih se bojalo, jer su poruke inspirirale osobnu slobodu i neovisno razmišljanje na način da su izazivale sve oblike autoritarne kontrole. Ljudi su počeli hrliti na skupove, posebno kada sam donio moć Majke/Oca Boga da ozdravi bolesne i umiri one koji su se osjećali ožalošćeni zbog ideje da dolaze kraju života bez ikakve nade ili razumijevanja svog mjesta u svemiru. Tako, mnogi su bili fascinirani i laknulo im je kad su čuli moje tvrdnje da, da, postoji život poslije smrti, postoji mogućnost reinkarniranja i da Bog je ljubav!

Da, govorio sam o mojim vlastitim sjećanjima na život u višim dimenzijama, gdje je sav život upravljan Univerzalnim zakonima, gdje vlada mir i gdje se može naučiti stvarati svojim vlastitim mislima i namjerama. U višim dimenzijama, učenje se nastavlja na vrlo ekspanzivan i neograničen način, a tajne prostora i vremena su lako razumljive. Anđeli su doista stvarni, a dušama mogu biti oprošteni svi životni grijesi i može im se pomoći da nauče višu razinu razumijevanja, zajedno s većom bliskošću s Bogom.

Također sam naučio da je naša odgovornost kao inteligentnih bića da poštujemo i cijenimo našu blaženu Majku/Oca Zemlju, Teru, koja osigurava sve i koja njeguje sve na svojim grudima. Ljudi, životinje, sva stvorenja, biljke i sveta mjesta na njenoj površini zaslužuju našu zaštitu i poštovanje, jer oni su toliko izraz Boga kao što smo i mi. Ja nisam jeo meso, niti sam poticao uzgoj i klanje životinja za bilo koju vrstu hrane. S naglaskom na posebne potrebe domaćih biljaka u suhoj mediteranskoj klimi u kojoj smo živjeli, uzgoj voća i povrća daje bogatu izdašnost, dovoljnu za sve. 

To su bila moja jednostavna učenja, i govorio sam svima koji su htjeli slušati o užitku života kada se ljubav stavi iznad svega. To je došlo i izravni sukob s rimskim osvajačima čija je civilizacija, uz sve njihove kulturne prednosti, čvrsto utemeljena na ratu i osvajanju. Stoga, moja poruka ljubavi, dok je podizala nadu i tješila mnoge, dovela me u sukob s vlastima u cijeloj regiji. 

Moji prijatelji i učenici, sa svoje strane, učili su poruku Božje ljubavi gdje god su išli. Povremeno, pisali su bilješke, a Marija Magdalena je zapisivala neka od naših učenja na više formalan način svojim ljupkim, jasnim jezikom. Ti zapisi su bili uglavnom skriveni, revidirani i ponovno prevođeni na trenutnu potpuno drugačiju perspektivu - onu koja rađa strah, želju i osjećaj titule. Majka Zemlja je opisivana kao sila koju treba pokoriti, a Božja ljubav bila je zasjenjena s prezirom i arogancijom.

Naš jedinstveno izravan aramejski jezik bio je upleten u guste i iskrivljene usporedbe. Ja sam uživao koristeći usporedbe da bih napravio poantu, ali gdje sam bio citiran, moja objašnjenja za primjere koje sam dao bila su izostavljena, a rezultat je postala mutna i kontradiktorna verzija onoga što sam zapravo rekao. 

Ovo je moj razlog za davanje ove poruke svijetu u ovom trenutku: da pomognem onima koji su osjetili istinu mojih poruka da pronađu svoj put natrag do jednostavnog zadovoljstva saznanja tko ste, odakle ste došli i što život zapravo jest.

U svemiru, život buja. Mi nismo sami, niti smo najnaprednija civilizacija - daleko od toga. Naša braća i sestre sa zvijezda ovdje su na nebu iznad vas, strpljivo čekajući da budu od pomoći u najvažnijem nastojanju da mogu sudjelovati u - uzašašću cjelokupne populacije planeta. S ovim podizanjem svih duša u više dimenzije, također ćemo doživjeti podizanje energija u multiverzumu, jer to je univerzalni i multidimenzionalni proces. To je sudbina, unutarnji poriv svih oblika života - ta evolucija do viših dimenzija - a vi ste dio tog procesa, svatko od vas.

Sada se moram vratiti na priču koju sam vam obećao - priču o mom životu. Marija i ja smo nastavili živjeti i podučavati u blizini našeg doma. Tijekom tog vremena imali smo dvoje djece, dečka i curicu, i živjeli život gotovo idilično prema tome kako bi obitelj mogla živjeti, neko vrijeme. Imali smo dosta naprednu obiteljsku farmu. (Ja nisam bio drvodjelja, bio sam zemljoradnik). Bilo je to jednostavnije vrijeme, i velikodušno nas je podržavala naša obitelj i naša zajednica, tako da sam mogao putovati, raditi svoj posao ozdravljenja, i nastaviti širiti našu poruku po cijelom, kako se danas zove, Bliskom istoku i šire. Naši dragi prijatelji toplo su me pozdravljali, brinuli se za nas i našu djecu s velikom ljubavlju, i omogućili mi da dijelim našu poruku naširoko.

Potpuno sam bio posvećen mojoj ljubljenoj Mariji, mojoj ljubavi, mojoj inspiraciji i središtu mog života, kao što sam još uvijek. Mi smo ostali kao duše blizanci, čak iako smo nastavili naše duge odnose s planetom Zemljom i njenim ljubljenim čovječanstvom. Od tada smo se oboje inkarnirali, a ona je u tijelu sada, kao i većina vaših Uzašlih Majstora - posebno ženske kolege koje su ovdje da uvedu u doba ženstvenosti.

Ona grije moje srce da podijelim sada ovdje, kao što sam i kroz druge poruke, da moja duša blizanac je Kathryn. Važno je uključiti ovu informaciju sada, jer ona nije samo središte mog srca - u ovom životu ona nosi i utjelovljuje Kristove energije, kao što sam ja učinio u Isusovom životu. Za nas oboje i za sve nas, Kathryn nosi kodove koji ispunjavaju sve ono što smo pokrenuli jako davno. Potrebno je da se veliki dio njenog rada održi relativno mirno sve dok ne bude pravo vrijeme, a to je sada. Naš fokus ostaje ujedinjen u oslobađanju, liječenju i uzašašću Zemlje i svih na njoj. (Više o našoj povijesti podijeljeno je kroz Majku Bog u Dodatku koji je ona dala Kathryn, a koji je uključen ovdje s Novim pismima.).

Vi ste svi upoznati s navodnim krajem mog života, kada su me sile tame židovske zajednice i rimske vlasti zajedno progonile kao izdajnika i izazivača nereda. Oni su izdali nalog za moje uhićenje. Ja sam bio upozoren, i bilo je očito da će se to neizbježno dogoditi. Ja sam trebao biti primjer, da bi se ugušilo rastuće nezadovoljstvo protiv opresivne rimske vladavine. 

Pozvao sam svoju voljenu obitelj da se okupi. Ja ih nisam zvao učenicima. Oni su bili moji bliski prijatelji i suputnici, moji vjerni drugovi. Nitko nije bio vjerniji i odaniji od mog najdražeg brata, Jude, kako sam ga zvao. Pozvao sam ga k sebi da porazgovaram s njim o predstojećem sukobu s rimskim vojnicima. Zamolio sam ga da ode do njih i da im kaže gdje mi je mjesto boravka kako bi se izbjegla gužva oko potrage i konfiskacije, što bi dovelo cijelu obitelj u opasnost. 

On je vjerno proveo moje želje, kao što sam i znao da hoće, jer on je bio inkarnirana duša svjetlosti, arhanđeo Gabriel, sin mog ljubljenog brata koga sada zovu St. Germain. Moj dragi i postojani brat, arhanđeo Gabriel, zvan Juda, bio je taj koji je preuzeo ulogu Lucifera. On nikad nije pao iz svjetla niti je ikada prekinuo svoju vezu s našom Majkom/Ocem Bogom. On je bio i jest donositelj svjetla Boga, kao što njegovo ime predstavlja. On nije niti tada niti nikada imao nikakav pravi identitet kao kreacija misaonog oblika fantazije mračne osobe zvane Sotona. Nije bilo mita ni izdaje - on me volio tada kao i sada, bez zadrške.

I tako se dogodilo da sam bio odveden u pritvor, imao kratko i prejudicirano suđenje pod vodstvom autokratskog Poncija Pilata i odveden da budem vezan i, da, prikovan sa klinovima, ne na križ, nego na veliko stablo. Nisam dobio čast da budem prikovan na križ, protivno kasnijoj izmišljenoj povijesti. To je općenito bilo spremljeno za bogate i važne ljude, a to bi bilo povećalo moju slavu.

Sada ću potvrditi dio priče o čemu mi je teško govoriti. Vojnici su također uhitili moju Mariju, i ona je pretrpjela istu sudbinu kao i ja. Oboje smo bili grubo ubodeni u srce.

Cijela procesija i "izvršenje" provela je malo drame ili ceremonijala Hollywoodske verzije. Bila je to napadna demonstracija okrutnosti i sirove zlouporabe položaja. Bili smo vezani za stabla; klinovi su zabijeni u moje noge i ruke, uzrokujući veliku bol i muku stablu i meni.

Uspjeli smo tada napustiti svoje tijelo, pozivajući stvoritelja da nas zaštiti i održava, i stavili smo naša tijela u stanje duboke kome, što bi se moglo nazvati privremeno odgođene animacije.

Mi, duše koje su nastanjivale ova tijela do tada, mogle su se popeti u više dimenzije, čak i dok smo bili usmjereni na njegovanje tijela. Držali smo nit života živu dok su naša tijela bila oduzeta, i uz brigu naše voljene majke i prijatelja, kasnije smo oživljeni.

Da, kasnije sam sreo svoje prijatelje na cesti, i pojavio sam se pred Pavlom, nakon što sam proveo kratko vrijeme oporavljajući se od rana, uz izuzetnu pomoć moje čudesne majke Marije i sestre Marte. Tada nisam napustio planet. Ne, živio sam.

Naša obitelj je otputovala u Francusku, gdje su nas lijepo dočekali i zaštitili, gdje smo bili u stanju pružiti potrebno obrazovanje i sigurnost našoj djeci. Tamo se rodilo naše treće dijete, a Marija Magdalena je osnovala svoju vlastitu školu. Kasnije smo otputovali u Tursku i Daleki Istok, gdje smo također bili dobrodošli.

Osjetio sam jaku vezu s budizmom, i želio sam objediniti učenja. Želio sam uključiti mnoga načela budizma u poruke koje sam prenosio - posebno s naglaskom na ostvarenje mira stvarajući mir u sebi; koncentracija na unutarnju potragu za slobodom i istinom; korištenje meditacije za postizanje više vibracije i veze s Bogom. 

Bio sam na Tibetu kada sam pronašao mistična i mitska mjesta gdje se susreću nebo i zemlja. Tu su portali u unutarnjoj Zemlji, i redovnici su proučavali duboke tehnike iscjeljivanja i tihe prakse koje im omogućavaju da žive tisućama godina. Ostao sam s njima duže vremena tijekom mog osmog desetljeća života, u savršenom zdravlju. 

Bio je to dug i ispunjavajući život, ispunjen bogatim društvom i, posebno u mojim poznijim godinama, s tihim razmatranjem u zagrljaju Božje ljubavi. Vratio sam se s mojih putovanja da budem s mojom voljenom Marijom u našim poznim godinama. Ostali smo u Francuskoj, s povremenim boravkom u Engleskoj i Škotskoj, sve do moje prirodne smrti od oko 86 godina. Marija me slijedila kratko poslije toga. Povremeno smo osjećali da smo inicirali buđenje, ali smo bili svjesni i kampanje Pavla, koji je sebe nazvao apostolom, i preuzeo je na sebe da stvori novu sektu, kršćanstvo. 

Ja nisam namjeravao stvoriti religiju. Samo sam htio donijeti poruku ljubavi i svjetla, koja bi osvijetlila postojeća svjetska religiozna učenja. Naša je bila izravna poruka - koja, ako se ostavi da cvate i da se širi, stvorila bi mir na planetu Zemlji, ili barem bi stvorila štit od poplave mračnih energija koje su dolazile s povećanjem invazije Archonskog saveza uključujući genetski modificirane Reptile. Međutim, kao što to često biva, ispostavilo se da oni koji su tvrdili da su pristaše, bili su oni koji su stvorili trajno narušavanje naših učenja.

Kad je Konstantin naredio prikupljanje i objavljivanje Biblije svih mojih dostupnih učenja, rezultat je bio sve drugo do točan i potpun. Njegove namjere su bile politički motivirane. On je želio kontrolirati bujajući rast onoga što se tada zvalo kršćanstvo - prepoznavanje Kristove Svijesti na planetu Zemlji. Car je vidio prijetnju da se dopusti svjetlu da se filtrira njegovim prostranim i sve teže upravljanim carstvom. 

Radost i mir izoliraju ljude od propagande i raspirivanja straha i vjerovanje u veličanstveni zagrobni život u Božjoj prisutnosti teži da ih učini neustrašivim u njihovom otporu da ih se kontrolira. Vjernost obitelji, zajednici i Bogu razrijeđuje nečiju odanost bilo kom političkom subjektu, otapajući umjetne granice i nacionalni zanos. Svećenstvo, koje je bilo moćni subjekt u svojim pravima, zajedno s Konstantinovim potrebama, jer je bilo u njihovom vlastitom interesu da održe moć patrijarhata kao religije.

I tako, dokument nazvan Biblija je stvoren. Stari zavjet postavio je ton s naglaskom na ratove, natjecanje i osvetu. Slika Boga je oslikana kombinirajući učenja najuže i nasilne sekte ranog judaizma - osmišljena kako bi se uskladila s kasnijim rukopisima - od kojih je većina krivotvorena, cenzurirana, reinterpretirana i redizajnirana da stvori zbunjujuću, kontradiktornu sliku ljutog, osuđujućeg Boga kojeg sada tamo nalazite.

Pojam "grijeha" bio je uveden u rukopise, a zajedno sa slikom sotonskog anti-heroja, izvučenog iz strašnog folklora koji je bio korišten od strane roditelja da ukrote svoju djecu. Krivnja i sram usmjereni su oko kontrole seksualnih praksi i poslušnosti vanjskom, kažnjavajućem Bogu. Ovaj "Bog" doista je bio savršeno kontrolirajući vladar, ali nije imao nikakvu sličnost Bogu koji je bio moj Otac Kreacije, moj vlastiti voljeni Stvoritelj. Definitivno ću reći, dijete ne može biti rođeno u grijehu, jer dijete je potpuno nevino svjetlo, nedotaknuto od tame, čista duša u procesu započinjanja novog života. Stvaranje djeteta je sveto djelo, blagoslovljeno od svih na Nebu. Ništa što bi dojenče moglo učiniti na bilo koji način ne može biti povezano s grijehom ili zlom.

Postoji jedna preostala parodija koja se mora ovdje riješiti, i koja mora biti izliječena prije nego što ljudi Majke Zemlje budu mogli živjeti u miru. To je ideja da je kršćanstvo jedina prava religija. Ja neću, i nikad nisam, učio da sam bio konačni stručnjak ili jedini Božji sin.

Svi mi smo djeca Božja. niti jedna osoba ili skupina učenja nije posljednja riječ - superiornija od ostalih. Postoji samo jedan Izvor/Stvoritelj, Stvoritelj svih Kreacija u našem svemiru i izvan njega. Niti jedan pojedinac nema izravnu liniju ili željeni položaj s Njima. Oni su naša Majka/Otac Izvor, i svi su jednaki u njihovim očima. 

Tako, vidite, ideja vjerskog rata je apsurd. Svaka duša na Zemlji i u svemiru ima jednako mjesto u njihovim srcima, i otvorenu liniju za komunikaciju, bez potrebe za posrednikom, svećenikom ili kanalima. Vi svi ste rođeni sa sposobnošću i željom da budete povezani na ljubav, zaštitu i oprost našeg Stvoritelja. Na taj način to će donijeti samo radost i duboko ispunjenje svima.

Ja vam neću ponuditi detaljne opise ljudi i mjesta na koje sam naišao u svom životu. Ti elementi nisu važni, osim da potvrdim svoju ljubav za čovječanstvo i moju blisku povezanost s mojom obitelji, ženom i djecom. Ja nisam predmet učenja, koje je Bog želio da donesem na Zemlju. Ja sam bio vozilo za poruku ljubavi našeg Stvoritelja. Događaji mog života su važni samo ako razjašnjavaju ono za što smo se zalagali i što smo učili druge. Naša poruka je duboko promijenjena kad je raspeće bilo izmišljeno kao središnja i žarišna točka mog života. 

Slika mog tijela kako visi na križu doista je stalni podsjetnik svima vama da ćete biti kažnjeni ako vjerujete meni i mojim učenjima. To je grozna prijetnja, i to briše radost. Sama ova neizbrisiva slika učinila je više štete nego što su sve riječi mogle učiniti da obeshrabre veselje, slavlje i vjeru. Ona izaziva tugu i strah, depresiju i beznađe. Koju utjehu netko može dobiti u tvrdnji: "Krist je umro za vaše grijehe". Sada vam moram reći: Ja nedvosmisleno nisam umro.

Moje kažnjavanje rukama mojih progonitelja nije me porazilo, niti sam umro. Ni moj život, ni moja smrt nemaju nikakve veze s grijehom - vašim ili mojim. Ja sam došao na planet Zemlju da predstavljam utjelovljenje dobrote i obitelji pune ljubavi, što očito nije imalo nikakve veze s celibatom, da podučavam živeći među ostalima i da podignem srca onih koji su bili pogaženi i izloženi nepravdi i financijskoj praksi. Zloupotreba vlasti bila je skoro gotovo tako bijesna kao što je i sada, iako su sredstva pljačkanja siromašnih za korist bogatih postala mnogo efikasnija i učinkovitija u posljednje vrijeme. 

Izgleda da se mnogi ljudi plaše čitati kanaliziranja od mene a također i Majke/Oca Boga koja uključuju širi politički sadržaj. Čudim se zašto bi oni mislili da bi moja učenja morala biti odvojena od uvjeta u kojima ljudi žive, i ugnjetavanja koje uzrokuje golemu patnju i lišavanje. 

Ljudi koji pate od ugnjetavanja imaju malo energije preostale poslije borbe za opstanak i mnogo više su ranjivi na daljnju represiju. Oni imaju također teža vremena da drže svoja srca ispunjena ljubavlju i njihove umove otvorene Božjim porukama. Naša je namjera da pomognemo poboljšati uvjete pod kojima ljudi žive, kao i stanje vaših duhovnih života. 

Ja sam također bio i iscjelitelj, kao što sam još uvijek. Fizička patnja uzrokovana bolešću i invaliditetom dugo je otežavana lošom prehranom, prenapučenošću i toksičnim stanjem okoliša. Želio sam olakšati nepotrebnu bol fizičke bolesti jer to je sklono ostaviti ljude iscrpljene i očajne. Oni se okreću Bogu za utjehu i iscjeljenje, a kad to učine, žalim im donijeti olakšanje i radost koja dolazi s ozdravljenjem. To je razlog zašto radimo s toliko svjetloradnika koji su sada iscjelitelji.

Vrijeme je da sva bića Majke Zemlje budu ozdravljena, a da Majka Zemlja obnovi sebe nakon milenija zlostavljanja od ruku čovječanstva. Vrijeme je za Veliko Buđenje na istinu da ste svi Jedno. Ne postoji pojedinac, ni životinja, ni stablo koje nije inherentno povezano kroz vlakna svog bića sa svakim drugim bićem. Stablo osjeća bol kada se reže; zaslužuje biti poštovano i cijenjeno kad se koristi za izgradnju kuće. Još bolje, tehnologija da se u potpunosti izbjegne korištenje šumskih proizvoda dostupna je i uskoro će je donijeti na Zemlju vaša galaktička braća i sestre.

Kakva vrsta razmišljanja je potrebna da prouzroči da cijela civilizacija iscrpi i uništi svoj dom, izvor svega potrebnog za preživljavanje? Ja vjerujem da sama tama koja se hrani samo-mržnjom i mržnjom prema drugima ne voli sama sebe. Ta zadojenost mržnjom je tekla kroz odnose čovjeka i njihovih drugova na Zemlji, stvarajući otrovnu atmosferu u kojoj su se životinje okrenule jedne protiv drugih i počele se boriti i jesti jedna drugu. Kako vibracije teku cijelim planetom podižući srca i umove, životinje će odgovoriti osjećajem i ponašanjem kao braća između sebe.

Na kraju, sva carstva na Zemlji će se pridružiti čovječanstvu u harmoniji i ljubavi, a jesti jedni druge će biti stvar prošlosti. Ljudska tijela se razvijaju da se hrane biljnom i voćnom hranom, a životinje će se mijenjati zajedno s vama. To je već počelo, i za ljude i za životinje.

Isti prevladavajući učinak vrijedi i za vaše vremenske prilike, jer svijest čovječanstva pobuđuje isto nasilje u vremenskim obrascima kao što to čini u životinjskom svijetu. Majka Zemlja sada završava svoje čišćenje i obnavljanje do čistog Edena njenih početaka. Čovječanstvo će ili biti poremećeno i preplavljeno nasilnošću svojih reakcija, ili ćete podizati svoje vibracije na više iz dana u dan, i time ublažiti posljedice njenih akcija samozaštite.

Govorim vam te stvari o aktualnim zbivanjima na Zemlji jer, vidite, moj rad s čovječanstvom nikad nije završio. Prešao sam iz iskustva života u tijelu 3-će dimenzije izravno u 5-tu dimenziju. Shavtite, ja sam uzašao, uzevši svoje tijelo sa sobom, baš kao što ćete i vi. Ovaj dio biblijske priče je djelomično točan. To se nazvalo uskrsnuće, što nije tako točan opis kao uzašašće. Ne samo da sam se vratio u život, nego sam kasnije podigao svoje tijelo sa sobom u više dimenzije. Mi  koji smo to postigli sada ćemo imati na raspolaganju tijelo kad se želimo vratiti na Zemlju bez potrebe da prolazimo kroz proces rođenja i djetinjstva.

Nudim vam ovaj kratak pregled svog života da vam otkrijem najrazorniju ideju koja je bila predstavljena kao da je moja, kao da predstavlja istine koje se primjenjuju na Majku/Oca Boga, i na njihov odnos s nama. Ima mnogo više toga što sam mogao reći, ali sam samo želio ukazati na najteže laži - one koje su stvorile najveće iskrivljavanje istine o našem odnosu s Majkom i Ocem Stvoriteljem i Društvom Neba, koji su svi sada ovdje da vam pomognu u vašem dolazećem uzašašću.

Ja vam savjetujem da pročitate ovu autobiografsku poruku u kontekstu ranije kanaliziranih poruka Majke/Oca Boga, koje vam daju mnogo šire i detaljnije opise. Njih kanalizira naša draga Kathryn, a kompilacija tih korisnih poruka se zove: "Kad je Bog prikliještio moj nožni prst". One vam pružaju priliku da osjetite kako mi radimo zajedno s ostalim Uzašlim Majstorima da ostvarimo ovaj veličanstveni i povijesni proces uzašašća. Vi ćete čuti ljubav u njihovim glasovima i istinitost njihovih riječi, koje su u potpunosti usklađene s mojim.

Ja vjerujem da ćete doći da osjetite veliku ljubav koju imamo za vas, ljubav koju sam ja nosio u svom srcu za sve vas sve ove eone. Kad su drugi odustali od čovječanstva planeta Zemlje, naša vjera i ljubav ostale su jake, i sada smo dokazali upravo u našoj vjeri da ćemo zajedno ostvariti san i ostvariti najveći izazov ikad poduzet u povijesti svemira.

Volim sve vas. Mi smo jedno, nerazdvojni kao vjetar i lišće, zauvijek i uvijek.

Ja sam vaš Isus/Sananda, zajedno sa cijelim Društvom Neba.



Preveo: Alfred Muck - Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN