Followers

Thursday, June 25, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #5 7. lipnja 2015



Majčina mini-poruka #5

7. lipnja 2015


Mi smo veliko Centralno Sunce

Ljubljeni nositelji svjetla, naša draga djeco.

Danas ću vam reći jednu od Očevih omiljenih stvari koju voli reći našoj najdražoj djeci na Zemlji, pogotovo kad god dođu k nama tražeći olakšanje od uvjeta često teških okolnosti vašeg života.

Otac kaže...

Kad nemate tortu, jedite kruh.
Kad nemate kruh, pijte vodu.
Kad nemate vodu, sjedite u miru i meditirajte."


Očeve riječi su kodirane uzdižućim frekvencijama svjetla i ljubavi da vam pomogne osjetiti i utjeloviti duboko i brižljivo značenje utjelovljeno u onome što on kaže. Ono što vam mi kažemo uvijek je prijenos energije primjetljive na mnogim različitim razinama.

Da bi dobili većinu onoga što vam kažemo, najbolje je da se opustite i izaberete da nas pustite unutra... mi ćemo uvijek doći. Mi ćemo ublažiti, podići, nadahnuti, reflektirati se i voljeti vas, kako bi održali vaše vrijedne napore prema tome da budete puni ljubavi, i vaše pripreme za uzašašće.

Otac vas potiče da budete fleksibilni. Vidite stvari kakve jesu. Opustite kruta uvjerenja i obvezujuća očekivanja. Ako se usudite u potpunosti slijediti Očeve riječi u tijelu i u duhu, imat ćete trenutačan, dubok i trajan mir. On vam pokazuje vrata blagostanja. Otac vam pokazuje kako se kretati slobodan u povjetarcu livadom uz more - bez obzira što se događa oko vas.

Vaš Otac i ja nudimo vam ovo olakšanje u mnogo čemu danas. Do vas je da prihvatite ono što nudimo, tako da možete doći u vrijeme smijeha i milosti. Ova milost je ispunjenje svega što ste svi vi doživjeli i naučili. Kao što vam često pokazujemo posljednjih dana, portal starog i propadajućeg Matrixa na pragu vaše Nove Zemlje je vaša spremnost da vidite i otpustite mračno i štetno programiranje koje vas je držalo  preokrenute i izokrenute.

Izađite vani i okrenite svoje lice suncu. Pozovite zrake velikog Centralnog Sunca da preplave vaše tijelo i zagriju vaše srce. Vaš Otac i ja smo svjetlo velikog Centralnog Sunca. Neka u vas uđu sunčeve zrake koje se sastoje od uzdižućih kodova, DNK nadogranje i obavijajuće ljubavi.

Uživajte u našoj toplini.

Budite fleksibilni, strpljivi, ljubazni i spremni.

Vaš Otac i ja volimo vas nježno.

Ja sam vaša Majka.

Kroz Christine Burk i Kathryn E. May, 7. lipnja 2015



Michaelova kodirana poruka:

Ove mini poruke Majke naći će se u pisanom obliku na našoj web stranici,

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od strane Kathryn: 



© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.




Preveo: Alfred Muck - Fredi

1 comment:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN